Wednesday, July 11, 2012

❤ PUISI TANGISAN HATI ❤

Aku duduk di teras
Angin meniup rambutku
angsa yang bermain-main di kolam
Tapi aku tidak boleh peduli

Kehidupan terjadi di sekitar ku
aku tidak menyertai ataupun menikmati
Aku pergi melalui semua gerakan, yg tak kusadari
Tapi apa yang aku sedar dan benar-benar ku lakukan adalah menunggu

Aku bermimpi tentang hari
Bahwa kau akan datang kembali kepangkuan ku
Tidak ada lagi yang penting. dalam hidup ku
Mengapa tidak boleh orang melihat keadaan ku??

aku tidak mahu pergi keluar
aku tidak ingin bersenang-senang
aku tidak mahu melakukan sesuatu
Sampai seluruh dikatakan & dilakukan

Kau tak tahu betapa aku menangis
Aku tidak pernah membiarkan kau tahu
Ini sangat sulit buat ku, di sini tanpa mu
Tapi aku tidak dibenarkan untuk membiarkan hal itu menunjukkan pada mu

Aku harus berpura-pura semua baik-baik saja
Semua orang berfikir seakan tak ada apa apa
Tapi apa yang aku tidak pernah mengatakan kepada mereka
Adalah bahawa saya menangis setiap hari

http://nanopertapan.blogspot.com/2011/12/puisi-tangisan-hati.html

Description: ❤ PUISI TANGISAN HATI ❤ Rating: 4.5 Reviewer: Unknown - ItemReviewed: ❤ PUISI TANGISAN HATI ❤

No comments:

Post a Comment