Wednesday, October 24, 2012

aku rela

Saat ku terdiam meratapi apa yg terjadi . . .
kini aku tersadar bahwa semuanya sesuai dengan kehendakNya . . .
ku urungkan niatku untuk mengatakannya . . .

Tuhan . . .
ku tahu Kau Maha Tahu . . .
ku yakin Kau mendengar jeritan hati ini . . .

Tuhan . . .
biarkan rasa ini bersemayam di hatiku . . .
aku menikmatinya Tuhan . . .
ku tahu Kau mempunyai kisah indah untuk kehidapanku. . .

saat mata ku terpejam . . .
dan ku tak mempunyai cinta selain dari Mu dan dirinya . . .
biarlah rasa ini membelenggu dalam jiwaku . . .
biarlah rasa ini menyelimuti hati yang sering gundah gulana . .
biarlah rasa ini mematikanku . . .

karena ku menikmatinya Tuhan . . . .
Description: aku rela Rating: 4.5 Reviewer: Unknown - ItemReviewed: aku rela

No comments:

Post a Comment